Toimitusohjeet Jaletron
- You are here: Homepage »
NOTE! Main laboratory is closed from 6.1.2025 to 20.1.2025 due to a winter vacation trip to the other side of the world. No phone or email access at this time. 2G modules and 2G screen repairing can be done by our employees. 3G and 4G modules and computer repairs can be done after the vacation trip.
HUOM! HUOM! Päähuoltolabramme on suljettuna 6.1.2025-20.1.2025 ulkomaille suuntautuvan talvilomareissun takia. 2G moduulien perushuollot voi työntekijämme tehdä, mutta vaativammat 3G / 4G sekä tietokonekorjaukset tehdään vasta 20.1. jälkeen.
Tee aina työtilaus verkkokauppamme kautta. Tilauksettomien toimitusten käsittely kestää huomattavasti pidempään. Teemme huollot tilausjärjestelmään saapuneiden tilausten mukaisessa järjestyksessä. Liitä tilaukseen tilausnumero. Jos et kirjoittanut tilauksen yhteydessä vikakuvausta, niin liitä lähetyksen mukaan selkeä vikakuvaus. Mitä tapahtui vian ilmaantumisen aikana. (Esimerkiksi oliko kyseessä kaapelirikko, laturirikko, apuvirran anto, hitsaus, kytkentävirhe....) ja mikä on vika.
Paras ja nopein tapa on toimittaa huoltoon tulevat tuotteet Postin "kotipaketti" tai "Express-paketti". Tällöin saadaan potilas heti huoltoon, ja jopa samana päivänä lähetettyä korjattuna takaisin, mikäli työtilaus on tehty.
Edullisempi “normaali” postipaketin saanti kestää pari päivää pitempään. Postiin saapuvat lähetykset haemme vasta illalla, kun viemme päivän lähetykset postitoimipaikkaan.
Postin pakettiautomaattia ei postitoimipaikassamme ole, joten sitä ei voi hyödyntää. Postitoimipaikka K-Market Rantsila.
!! Oikea toimipaikka on Rantsila !!
R-kioskin R-paketti ei käytössä pitäjässä, eli sitä EI SAA käyttää.
Toimitusosoite:
Jaletron Electronic
Karhukankaantie 1085
92500 Rantsila
p. +358 50 5767235 / info@jaletron.fi